- Detta evenemang har redan ägt rum.

När
Lättläst bokcafé
Vi läser böcker på lättläst svenska och pratar om böckerna i grupp. För dig med annat modersmål än svenska.
Kommande träffar: 3 april, 8 maj.
Ingen kostnad, ingen anmälan. Vi bjuder på fika.

Vi läser böcker på lättläst svenska och pratar om böckerna i grupp. För dig med annat modersmål än svenska.
Kommande träffar: 3 april, 8 maj.
Ingen kostnad, ingen anmälan. Vi bjuder på fika.